top of page

Plakaty noworoczne


Witajcie w Nowym Roku!


Niech będzie pełen uśmiechu, życzliwości, bliskości bliskich, cudownych niespodzianek i pełen rozwojowych chwil.


W poprzednim poście pisałam o postanowieniach noworocznych. Dzisiaj mam dla Ciebie prezent. Przedstawiam trzy plakaty, które przygotowałam zgodnie z zasadą "dla każdego coś miłego".


Jeśli nie lubisz planować, przygotuj kredki bo dla Ciebie jest tak popularna ostatnio kolorowanka antystresowa z hasłem na 2016 - CARPE DIEM. Gdy już nabierze kolorów, powieś ją sobie na lodówkę lub w inne widoczne miejsce i ciesz się każdym dniem tego roku.


Jeśli jesteś marzycielem, zrób sobie kubek ciepłej herbaty lub aromatycznej kawy, wydrukuj LISTĘ MOICH MARZEŃ i puść wodze fantazji. O czym marzysz teraz, na początku nowego roku? Gdy już przelejesz swoje marzenia na papier włóż kartkę do koperty i zaklej. A za 366 dni otwórz i zobacz, które marzenie udało Ci się spełnić.


Jeśli jesteś skupiony na konkretach, dla Ciebie mam listę " 2016, W TYM ROKU..." Co chcesz zrobić? Jaki chcesz być? Co chcesz dać sobie, innym? Zapisz i co jakiś czas zerkaj, na jakim etapie realizacji jesteś.


Wszystkie plakaty znajdziesz w zakładce DO POBRANIA

Owocnego czasu :)

Do następnego,

Ania

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page